ابزار منو ثابت

ردیاب پیشرفته آمریکایی الکترو اسکوپ ۳۰۱

ابزار وبمستر

ردیاب پیشرفته آمریکایی الکترو اسکوپ ۳۰۱

سه شنبه 24 تير 1399
17:23
کوروش

Electro scopes

ردیاب قدرتمند electroscope 301 دارای کارکرد ها و خصوصیات بی نظیری است که که به یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار تبدیل شده است electroscope 301 توسط شرکت آمریکای الکترواسکوپ Electro scopes به تولید رسیده است و در زمینه کاوش گنج های دفن شده در عمق زمین بسیار هوشمندانه عمل می کند و به سرعت آن ها را کشف می کند.

سیستم و ساختار این دستگاه بر مبنای رادار مغناطیسی کار می کند و در زمین هایی که مواد معدنی وجود دارد مانع و اختلال در دستگاه ایجاد نمی شودسیستم Sensitivity برای تنظیم دستگاه نسبت به املاح معدنی وجود دارد و به راحتی می توانید به کاوش گنج بپردازید و از آن لذت ببرید.

کار کردن با دستگاه الکترواسکوپ ۳۰۱ بسیار ساده و راحت میباشد و افرادی که تجربه کافی در زمینه کاوش فلزها را ندارند به راحتی می توانند این دستگاه را راه اندازی کنند و به شکار گنج های دفن شده در عمق زمین باشند.همچنین کم حجم بودن و جمع و جور بودن سیستم این دستگاه یکی دیگر از ویژگی های خوب محسوب می شود.

الکترواسکوپ ۳۰۱ بدون محدودیت اهداف مختلف مانند: جواهرات و طلاهای گرانبها ، طلا های ریز و انواع فلزهای دفن شده و … همچنین حفره ها و فضا های خالی و سفره ها را برای کاوشگران شناسایی می کند

قدرت نفوذ این ردیاب بسیار بالا بوده و در زمین های سخت هم بهترین کارآیی را از نشان می دهد فضا و شعاعی که این فلزیاب زمین راجستجو می کند حدود ۱۰۰۰ متر میباشد و اهداف دفن شده را تا عمق مفید ۶ متر تشخیص می دهد و اطلاعات بعد از آنالیز و تجزیه به نمایشگر دستگاه می رسد و فرد را از وجود گنج باخبر می سازد

توضیحات فارسی محصول

دستگاه Model 301 در معدن يابي ، کاوشگري ، کاوش قطعات طلا و سکه مورد استفاده قرار مي گيرد .
 اين دستگاه بين طلا و نقره تفکيک قائل مي شود. داراي برد بالا و عمق ۱۲ فيت است. توسط اين دستگاه تايم جستجو کاهش مي يابد و قطعات ارزشمند تر کاوش مي شوند .
اعمال تنظيمات مختلف
داراي سوييچ هاي تنظيم حساسيت  Hi/Low
باتري ۹ ولت آلکالين
کليد تنظيم ۱۰ جهته

کليد تفکيک ۱۰ جهتهالکترواسکوپ

متر مخصوص تنظيم
نشانگر تضعيف باتري

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

اسکنر و ردیاب تصویری “گلد رادار تافون ۲۰۱۷”

سه شنبه 24 تير 1399
17:22
کوروش

‍ اسکنروردیاب تصویری “گلدرادارتافون۲۰۱۷”

‍ اسکنروردیاب تصویری “گلدرادارتافون۲۰۱۷”
‍ ‍⬅️سیستم فوق حرفه ای
⬅️آخرین تکنولوژی روز جهان
⚀مشخصات فنی؛
⬅️فلزیابی تا ۲۰متر
⬅️حفره یابی ۲۵متر
⬅️شعاع زنیی تا ۳۰۰۰متر
⬅️طول کاووش رگه های معدنی و بستر فلزی تا ۴۰‌متر
⬅️دارای (های ولتاژ) با قدرت ۶۹۰۰ DBLAW
⬅️دارای قدرت نفوذ ۱۲ متر با ۱۲۰ آمپر
⬅️قابلیت پراپ چند منظوره ( گوینچر  و(  Mercury ، K12 ) برای تقویت  فرستنده ولتاژ به زمین
⬅️دارای۸ سنسور LNC میکرو پروسسور (فرستنده و گیرنده)
⬅️حذف کننده ذرات ۲۲۰ولت برق
⬅️دارای ۶ سنسور TR 9600
⬅️تعبیه شده روی محور گردان ۳۶۰ درجه راداری انشعابی برای هدف گیری و جهت نمای تجمع فلزات
⚀مشخصات بخش سنسور های گیرنده :
⬅️کپچر-یون طلا، پلاسما گرما فلزات، اکسید سولفات فلز، میدان مغناطیسی محوطه تجمع دفینه فلزی
⬅️ارسال تصویر از طریق دو آنتن وایرلس و بلوتوث به نرم افزار آنالیزور لب تاب سه بعدی
⬅️قابلیت نصب بصورت وای فای و همچنین استفاده تمامی کابلها تا کابل ۷۲ متری برای عملیات
⬅️قالبت نصب تمامی دیسکت ها و فریم ها، لوپ های مختلف و قابلیت کالیبره با تمامی اُهم ها و رزونانسها با انواع خاک
⬅️قابلیت سوپر سنسور بازوکایی و مخروطی برای پردازش بهتر اسکن و رزولوشن تصویر با کیفت تر
⬅️سیستم رهگیری ردیاب فوق پیش رفته  سوپر سونار.
مهندس بساکی
۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب (گلدرادار فول) محصول کشور آمریکا (U.S.A)

سه شنبه 24 تير 1399
17:20
کوروش

ردیاب گلد رادار فول

دارای شعاع عملکرد ۲۰۰۰متر و عمق ۵۰متر.مختص طلایابی. قابلیت ردیابی رادیواکتیو یونیزاسیون طلای دفن شده در زیر زمین.پشتیبانی از سیستم عامل و تشخیص هوشمند صفحه رادار ردیابی و همچنین کنترل در صفحه نمایش. قابلیت رویت اکوستیک نتایج بصورت گرافیکی راداری در مانیتور دستگاه و نمایش جهت هدف بصورت رنگی و هدایت کاربر به نقطه یابی دقیق دفینه موردنظر

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب امنیترون (دو مدل بیسیک و پرو)

سه شنبه 24 تير 1399
17:19
کوروش
1
شرکت اندرسون رودز امریکا با ۲۰۰۰متر شعاع و ۲۰متر عمق.ردیابی بسیار ایده ال جهت کار در انواع خاک.قابلیت ردیابی طلا،نقره و الماس‌ و فضاهای خالی،اتاقک و تونل و قبرهای زیر سطحی.فرکانس دزدی عالی از فواصل بسیار دور.قابلیت کارکرد در زمین های رطوبتی و شوره زار و معدنی.بدست اوردن عمق هدف بصورت دقیق و ضربدری.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم نظامی-دوگانه اسرائیلی تراگلد

سه شنبه 24 تير 1399
17:18
کوروش

ردیاب و اسکنر چریکی با نوارنقاله همراه با عمق سنج عددی.مجهز به چهار اپشن فوق العاده و متنوع. دارای قدرت شعاع زنی ۱۰۰۰متر و عمق ۲۰مترجهت ردیابی و عمق ۱۵متر جهت نقطه زنی سوپرسنسور. دارای دوربین وسنسور حرارتی و حرارت سنج عددی همراه با تعیین کد. مجهز به نوار لیزری و سنسور کشف فلز چهل سانتی. طول سیستم ۶۲سانت و دارای دو انتن مخصوص ردیاب و  مسیر تونل و فضاهای خالی. مشخص کردن نوع هدف و تفکیک و عمق سنج دقیق عددی. قابلیت بالانس و کالیبره بصورت کاملا هوشمند. سیستمی سبک، راحت، چریکی و ساده. مجهز به صفحه دیجیتال بروی خود سیستم و همچنین صفحه تب لت جداگانه جهت انالیز نرم افزار نوار نقاله و کد تحرک پذیر جهت مشخص کردن فلزات ارزشمند. کارایی در هر نوع خاک و شرایط محیطی از جمله کوهستان، سنگلاخی و ساروجی، شوره زار و رطوبتی و شیبدار. از جمله مشخصه های بارز این سیستم عدم گمراه شدن اوپراتور در تعیین نقطه و عمق و نوع هدف.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب اس.ای جی.اوTRN

سه شنبه 24 تير 1399
17:17
کوروش

85101

ردیاب اس.ای جی.اوTRN

محصول شرکت ماکرو با شعاع ۶کیلومتر و عمق ۲۰متر. مختص ردیابی طلا و نقره. عمده ترین مشکلی که همه اپراتورها با آن روبرو بوده اند این است که ذرات و مواد معدنی دستگاه های ردیاب را به خطا می اندازند .اما با بهره گیری از سیستم TRN Target Reflection Nullifier میتوان سیگنال های مزاحم را حذف کرده و به  هدف واقعی رسید. بعضی از گنج های که برای مدت زمان زیاد در خاک مانده اند باعث آلودگی خاک های پیرامون هدف میشوند که با استفاده از اپشن حذف املاح TRN این مشکل حل میشود.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب قدرتمند دیجیتال مگا گلد

سه شنبه 24 تير 1399
17:16
کوروش

9600122

دارای شعاع دو کیلومتر و عمق کاوش ۳۰متر. مخصوص ردیابی طلا و نقره طراحی و ساخته شده است.این دستگاه از بهترین مواد و پیشرفته ترین تکنولوژی روز در زمینه ردیابی فلزات با ارزش طراحی و ساخته شده است.به دلیل ساختار منحصر به فرد این دستگاه قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی و هر نوع زمینی را داراست.ردیاب دیجیتال مگا گولد مناسب ردیابی طلا  نقره از فواصل دور است.در سراسر جهان از این دستگاه استفاده میشود.دارای ۸ زبان کاربری است.تمام منوها در صفحه ال سی دی قابل دسترسی است.نور زمینه قابل کنترل و کم و زیاد کردن است.تمام تنظیمات دستگاه در دسترس اپراتور است .دارای لیزر برای تعیین مسیر قرار گیری هدف است.دارای باطریهای قابل شارژ است.دارای نمایشگر رنگی است.ردیاب دیجیتال مگا گولد برای جوابگوی به نیاز بازار در زمینه کاوش و جستجو برای طلا و فلزات با ارزش طراحی شده است.
دستگاه به صورتی طراحی شده است که میتوان به تمام تنظیمات و منوی دستگاه دسترسی داشت. از این دستگاه ردیاب طلا میتوان در تمام زمین ها و شرایط جوی با بهترین کیفیت استفاده نمود.وستگاه قادر است در کمتر از ۲۰ ثانیه طلا را تشخیص بدهد.این دستگاه برای یافتن طلا از آخرین و بهترین تکنولوژی استفاده مینماید.این دستگاه ردیاب دارای ۸ فیلتر برای تشخیص انواع و اقسام طلا در عیارهای متفاوت و مختلف است.برد و شعاع عملیاتی این دستگاه از ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مفید با توجه به سایز و اندازه طلای مورد نظر است.عمق مفید دستگاه ردیاب دیجیتال مگا گولد با توجه به حجم طلای مورد کاوش میتواند تا ۳۰ متر مفید باشد. در برد و شعاع ردیابها و عمق کاوش آنها باید حجم و نوع فلز و مدت ماندگاری آنها در خاک را در نپر گرفت. پردازشگر دستگاه میتواند طلای پیدا شده را از نظر حجم اندازه و یا سایر مشخصات آن دسته بندی نماید.این دستگاه علاوه بر طلا میتواند نقره و الماس را نیز شناسایی و تشخیص بدهد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب مگ۳G مدل فول اپشن۱۰۰۰

سه شنبه 24 تير 1399
17:14
کوروش

9600118

ردیاب مگ۳G مدل فول اپشن۱۰۰۰ سفارشی با ۲۵۰۰ متر شعاع و ۳۰ متر عمق.ردیابی بسیار فوق العاده و قدرتمند؛بخصوص مدل فول اپشن با قابلیت جستجوی دقیق طلا،نقره و الماس و ردیابی حفره و فضاهای خالی.دارای اپشنTRN هوشمند حذف املاح معدنی و انتن ویژه تونل. مجهز به اپشن تنظیم برد سیستم بصورت صدمتر به صدمتر در شناسایی اهداف. قابلیت تعیین نقطه دقیق هدف با مشخص نمودن عمق. نقطه یابی و شناسایی اهداف از راه دور.مجهز به لیزر نوری.دارای انتن فرستنده و گیرنده امواج جهت تونل و اتاقکهای زیر سطحی.این ردیاب با تست تضمینی در فضا و زمین تست ارائه میشود.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

دستگاه سه کاره “مگاتک پروایکس نیو۲۰۱۷”

سه شنبه 24 تير 1399
17:13
کوروش

مگاتک پروایکس نیو۲۰۱۷

محصول انگلیس با شعاع عملکرد ۲۰۰۰متر و عمق نفوذ ۲۵متر. سیستمی کامل دارای قدرت پردازش سریع و همزمان قابلیت ردگیری از اهداف دور و تایید فلز در محدوده کاوش موردنظر.مجهز به اسکنر چریکی با سنسور عمودی و نمایش ابعاد و حجم هدف و همچنین عمق و تفکیک ان. شناسایی حفره، اتاقک و فضاهای خالی. قابلیت نمایش نوع فلز درون حفره.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب “طلا گلادیاتور”

سه شنبه 24 تير 1399
17:12
کوروش

 گلادیاتور

ساخت ترکیه با شعاع ۱۰۰متر و عمق ۳متر. سیگنالهای دریافتی از طریق یک جفت آنتن مسی است که قابلیت اتصال به بدنه دستگاه را دارا میباشند.ردیاب طلا گلادیاتور در چند مدل طراحی و ساخته شده است که کماکان مشابه هم هستند و فرق آنچنانی با هم ندارند. ردیاب طلا گلادیاتوردارای مد طلا و نقره است.دارای برد متوسط است.حدودا ۱۰۰ متر مفید برای اهداف بزرگ است.دارای عمق کمتر از ۳ متر است.دارای مد طلا فقط برای ردیابی طلا و اشیا ساخته شده از طلاست.دارای مد نقره برای ردیابی نقره و اشیا ساخته شده از نقره است.امکان نقطه زنی و پیدا کردن مکان دقیق هدف.منبع تغذیه دو باطری سایز AA است. ردیاب طلا گلادیاتور نیز مانند سایر ردیابهای آنتنی تا حدود زیادی تابع توان و مهارت اپراتور است.از آنجاییکه این ردیاب نیز میتواند تحت تاثیر القات اپراتور قرار بگیرد میتواند از دقت کمتری برخوردار باشد. این دستگاه ردیاب دارای دو مد متفاوت برای ردیابی و رهگیری فلزاتی مانند طلا و نقره از فاصله متوسط است. در این ردیاب از مدار و بردهای بسیار ابتدایی استفاده شده است .که خود میتواند باعث خطای بیشتری شود. برای کار با این ردیاب کافی است ردیاب را به صورت ۹۰ در دست نگهدارید بعد از کمتراز یک دقیقه آنتن های ردیاب رو به سمت هدف احتمالی قرار میگیرند که اپراتور باید از فواصل و جهات مختلف وجود فلز را کنترل نماید. کافی است اپراتور در حالی که به سمت هدف مورد نظر در حرکت است به حرکت آنتن توجه نماید. در صورتی که اپراتور در محدوده فلز مورد نظر مانند طلا یا نقره قرار گیرد حرکت آنتن به صورت دورانی نشانگر مکان تقریبی هدف است. برای به حداقل رساندن تاثیر مواد آهنی یا آهن بهتر است مسیر کاوش را از شرق به غرب و از غرب به شرق تعیین نمایید. در مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال ردیاب تحت تاثیر میدان مغناطیس زمین قرار میگیرد. در نتیجه حساسیت ردیاب به فلزات آهنی افزایش می یابد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب دیجیتال “مگا جی۳”

سه شنبه 24 تير 1399
17:11
کوروش

ردیاب دیجیتال "مگا جی3"

دارای شعاع ۱۵۰۰ متر و عمق ۱۴متر. این ردیاب را میتوان برای ردیابی فلزات با ارزشی مانند طلا و نقره و سایر عناصر با ارزش مورد استفاده قرار داد.این ردیاب از آخرین تکنولوژی و علم در زمینه ردیابی فلزات از فواصل دور بهره میگیرد.با داشتن سنسورهای قوی میتواند قطعات ریز طلا و یا اشیا کوچک ساخته شده از طلا را مانندسکه و انگشتر از فواصل زیاد شناسایی مینماید. ردیاب دیجیتال مگا جی ۳ داریا سه سنسور شناسایی طلاست.قابلیت بکار گیری ر هر شرایط جوی.قابلیت استفاده از سیستم در هر نوع خاکی.مناسب ردیابی اهداف و اشیا قدیمی و مانده در خاک.دارای تفکیک مناسب و جداسازی مناسب فلزات مختلف.دارای صفحه نمایش رنگی .در دسترس بودن تمام منوهای دستگاه.امکان تعیین عمق دقیق هدف یافته شده .امکان تعیین مکان دقیق هدف بدون خطا. ردیاب دیجیتال مگا جی ۳ داریا برنامه های متفاوت و جداگانه برای شناسایی اهداف متفاوت و مختلف است که هر برنامه مختص شناسایی هدف خاصی طراحی و ساخته شده است.دستگاه به دلیل استفاده از برنامه های خاص برای هر فلز یا عنصری از تفکیک دقیقی برخوردار است. دارای برنامه مخصوص طلای ساخته شده دست بشر در عیارهای مختلف و متفاوت است. دارای برنامه شناسایی و ردیابی طلای طبیعی و ناگت است که میتوان در معادن طلا مورد استفاده قرار بگیرد. دارای برنامه خاص برای شناسایی نقره در عیار و اندازه های متفاوت است. دارای برنامه خاص برای تشخیص مفرغ است. دارای برنامه مخصوص برای شانسایی و ردیابی مس است. دارای برنامه مخصوص تشخیص تونل و فضای خالی و راه روهای زیر زمینی است. دارای برنامه مخصوص تشخیص و شناسایی سنگ های قیمتی مانند یاقوت و سایر سنگهای با ارزش است. قابلیت شناسایی الماس را داراست.برد و شعاع ردیاب دیجیتال مگا جی ۳ از ۱۰۰ متر تا ۱۵۰۰ متر متغییر است .شعاع ردیاب میتواند تحت تاثیر چند عامل مجزا باشد.عمق کاوش ردیاب دیجیتال مگا جی ۳ در حدود ۱۴ متر مفید با توجه به عوامل تاثیر گذار در عمق است.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم ردیاب “تی.اچ۸۰۸”

سه شنبه 24 تير 1399
17:10
کوروش

سیستم ردیاب "تی.اچ808"

دارای محدوده کاوش ۱۵۰۰متر و عمق ۸متر. کارکرد سیستم سنجش از راه دور و صوتی EM LONEK. مجهز به دکمه تعیین مسافت بالای ۵۰۰متر شعاع کاوش تا ۸۰۰متری. دارای گیرنده ویژه با قدرت بالا جهت دریافت و شناسایی طلا، نقره و فلزات ارزشمند. تعیبن محل دقیق و عمق هدف. دارای باطری باکیفیت و شاخص ویژه باطری. قابلیت شناسایی الماس و فضاهای خالی و تونلها. کارکرد مداوم ده ساعت باطری. مجهز به ایتم هشدار دهنده صوتی وقتی به هدف نزدیک میشود.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب پیشرفته بیوتارا Biotara

سه شنبه 24 تير 1399
17:9
کوروش

دستگاه فلزیاب تریجرنویگیتور محصول تریژرناو آمریکا

سه شنبه 24 تير 1399
17:8
کوروش

دستگاه فلزیاب تریجرنویگیتور محصول تریژرناو آمریکا

بهترين دستگاه ردياب و نقطه زن كه تا به حال در جهان توليد شده است .

بهترين دستگاه ردياب و نقطه زن كه تا به حال در جهان توليد شده است .سالها تححقيق و تست در كشورهاي سراسر جهان كارايي اين دستگاه را به اثبات رسانده است .

تمام مزيتها و كاربرد دستگاههاي ديگر شركت در اين دستگاه به كار رفته است  .چه شما يك جستجوگر حرفه اي باشيد چه يك مبتدي اين دستگاه ميتواند نياز شما را براورده سازد .چون تنظيم و راه اندازي آن بسيار سريع و ساده انجام ميشود.

اين دستگاه يك دستگاه چند منظوره است و براي يافتن طلا.نقره.الماس و جواهرات ميتوان آن را به كار برد .(جستجوي آن بستگي به اين دارد كه شما سيگنال ميكروپروسسور دستگاه را روي چه چيزي تنظيم كنيد) صفحه كنترل دستگاه اين امكان را به شما ميدهد كه شما سريع دستگاه را تنظيم كنيد كه چه چيزي را ميخواهيد پيدا كنيد .
عمق نفوذ : حدود ۷۰ متر قابل تنظيم كه در آمريكا در شرايط مختلف تست شده است  .

شعاع جسنجو : ۵ كيلومتر قابل تنظيم كه در آمريكا در شرايط مختلف تست شده است .
توانايي حذف مواد معدني .اهداف دروغين .ذرات طلا موجود در خاك و سنگها را دارد.
قابل تنظيم كه چه نوع فلزي را جستجو كنيد .
دستگاه بسيار بادوام در مقابل ضربه و ديگر شرايط بد است .
ميتوانيد در شرايط سخت آن را به هر نوع باطري ۱۲ ولت وصل كنيد و خود دستگاه آمپر آن را تنظيم ميكند .

اين براي دوستاني كه در بيابان و نقاط دور از شهر جستجو ميكنند يك مزيت بسيار بالاست .

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب دیجیتال لکترا-۵ NEW

سه شنبه 24 تير 1399
17:7
کوروش

ردیاب دیجیتال لکترا-5 NEW

 

ردیاب دیجیتال لکترا-۵ NEW
شرکت الکترونیک امریکا با ۱۵۰۰ متر قدرت شعاع زنی و ۱۲ متر عمق.ردیابی قدرتمند در ردیابی طلا،نقره و الماس.دارای سنسور باستانشناسی. توانایی کار در شرایط بد محیطی از جمله باد شدید.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب “گلداستار”

سه شنبه 24 تير 1399
17:6
کوروش

ردیاب "گلداستار"

محصول شرکت گلداستراکراین با شعاع ۲۰۰ متر و عمق ۱۰ متر. سیستم کارکرد ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیسی و دارای LCD دیجیتال و دید در شب. مجهز به حالت اسکن جستجوی طلا و نقره. دارای دو انتن جستجوگر برنجی با روکش طلا (افقی و عمودی). نقطه یابی دقیق و توانایی کار در انواع شرایط بد و ناهموار کوهستانی. شارژ تا ۶ ساعت مداوم.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب تصویری “ار.تی-دلوکس”

سه شنبه 24 تير 1399
17:4
کوروش

ردیاب تصویری "ار.تی-دلوکس"

محصول شرکت جم الکترونیک امریکا با شعاع ۲۰۰۰ متر و عمق ۶ متر. اولین ردیاب تصویری جهان با سیستم کارکرد رادار الکترومغناطیس و الکترواستاتیک تصویری. توانایی شناسایی فلزات باارزش همچون طلا،نقره،مس، برنز و الماس و مشخص نمودن حفره،تونل و فضاهای خالی.بالانس بصورت هوشمند و دستی. تنظیم حساسیت دستگاه نسبت به املاح معدنی و شرایط خاص زمین. توانایی شناسایی اجسام غیرفلزی همچون شکار و ماهی.. بدست اوردن نقطه دقیق هدف مدفون و نمایش عمق ان.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب “فیلد مستر ۲۰۱۰”

سه شنبه 24 تير 1399
17:3
کوروش

ردیاب "فیلد مستر 2010"

محصول شرکت جم الکترونیک امریکا با شعاع ۱۰۰۰ متر و عمق ۶ متر. سیستم کارکرد رادار الکترومغناطیس و الکترواستاتیک. توانایی شناسایی فلزات باارزش همچون طلا،نقره،مس و الماس و همچنین مشخص کردن تونل و فضاهای خالی. دارای کلید جستجوی حساسیت زمین جهت جستجو در زمینهای مختلف. دارای راهنمایی دقیق بروی هدف.دارای صدا و صوت خاص موقع قرار گرفتن روی هدف و توانایی چرخش ۳۶۰ درجه در هر زاویه. قابلیت کاوش در هر نوع شرایط بد محیطی. دارای کلید تنظیم فرکانس زمین جهت سرعت جستجو.حالت انتن کشی و حالت تصویرگیری از فضا و زمین و نمایش ان بصورت سه بعدی ۳D.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب آی.کی.اس

سه شنبه 24 تير 1399
17:2
کوروش

دفترچه راهنمای ردیاب آی.کی.اس

با شعاع ۸۰۰متر و عمق ۱۴متر. ردیابی حرفه ای جهت یافتن فلزات ارزشمند مانند طلا، نقره، مس و حتی الماس، تونل و فضاهای خالی. این ردیاب در تست زمینی یک ورقه اهن به ابعاد ۲۰۰در۲۰۰ سانتی و به ضخامت یک سانتی متر رو از فاصله دور و عمق ۱۴متری براحتی پوشش میدهد. قابلیت سرعت پردازش خوب و مسیریابی دقیق از مزایای این سیستم میباشد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب قدرتمند “بلک هانتر”

سه شنبه 24 تير 1399
17:0
کوروش

بلک هانتر

محصول شرکت دیپ فایندرز با شعاع عملکرد ۱۰ کیلومتر و عمق ۷۵متر.اهداف قدیمی به خاک سپرده شده به آسانی توسط این دستگاه آشکار میشوند .به شما اطمینان میدهیم که با کمک این دستگاه میتوانید به اهداف پنهان شده در دوردستها و اعماق دست یابید و نقطه هدف و عمق هدف و حتی وزن هدف را اندازه گیری نمایید.استفاده از جدیدترین تکنیک میکروپرسسور برای ایجاد سیگنال.تولید فرکانس با دقت یک هزارم هرتز و استفاده از ۴ فیلتر حذف ذرات و استفاده از۶ فیلتر حذف تشابهات و همچنین استفاده از سیستم قدرتمند مینرال الیمینیشن. بخش فرکانس باز برای وارد کردن هر نوع فرکانس مورد نظر. محدوده فرکانسی بخش آزاد از۰ هرتز تا ۳۰۰۰۰هرتزبا دقت یک هزارم هرتز. استفاده از گراندبالانس دیجیتال واستفاده از باطری لیتیوم آیون با مدت زمان کارکرد۲۰ساعت مداوم.باکس ضد آب و ضد ضربه و استفاده از آنتن های جداشونده برای استفاده آسانتر کاربر.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب فلوریدا ۳۰۰۰

سه شنبه 24 تير 1399
16:59
کوروش

ردیاب فلوریدا 3000

ردیاب فلوریدا 3000

دارای شعاع ۳۰۰۰متر و عمق ۳۰متر. برای ردیابی طلا از جدیدترین تکنولوژی ها و سنسورها در زمینه ردیابی و مکان یابی طلا استفاده نموده است. این ردیاب مانند سایر ردیابها قادر است طلاهای مانده شده در خاک را که مدت زمان زیادی از ماندگاری آنها در خاک سپری شده است را ردیابی و مکان یابی نماید. ردیاب فلوریدا ۳۰۰۰ یکی از بهترین ردیابها در زمینه طلا یابی است.عدم حساسیت به مواد معدنی و ناگتهای طلا.دارای میزان عمق بالا و شعاع زیادقابلیت اسفاده در مناطق شهری و روستایی.امکان استفاده از سیستم در مکانهای که دارای کابل ها فشار قوی برق و کابلهای مخابراتی هستند.عدم حساسیت به آهن و اهداف ناخواسته.عمر مفید باطری در هر بار شارژ (۱۲ ساعت کار مفید). ردیاب فلوریدا ۳۰۰۰ میتوان اهداف طلای یا اشیا ساخته شده از طلا تا شعاع ۵ کیلومتری ردیابی نماید. برد و شعاع این ردیاب و سایر ردیاب ها میتواند تابعی از عوامل مختلف و متغییر باشد که میتوانند در نتیجه گیری نهایی موثر باشند. عواملی مانند فاکتورهای :
حجم و اندازه طلا :هر اندازه میزان و حجم طلا یا سایر فلزات بیشتر باشد به همان اندازه میتوان انتظار برد و شعاع بیشتری را داشت. ردیابهای حساس میتوانند یه سکه را حداقل از ۵۰ متری ردیابی نمایند. مدت ماندگاری طلا در خاک : مدت زمان ماندگاری اهداف در زیر خاک و قرار گرفتن تحت تاثیر میدان مغناطیس زمین میتواند در برد موثر باشد یعنی رابطه مستقیمی بین شعاع و مدت ماندگاری هدف در زیر خاک وجود دارد. میزان و در صد مواد معدنی موجود در خاک :هر اندازه درصد مواد معدنی کم باشد به همان اندازه امکان ردیابی هدف از فاصله دورتر محتمل تر است.در خاک های بادرصد بالای مواد معدنی اهداف میتوانند خودشان را از تیر رس سیگنال ردیاب ها دور نگهدارند که اصطلاحا حالت MASK در این مورد بکار برده میشود.میزان دوری و نزدیکی طلای مدفون از آب یا رودخانه : هر اندازه هدف دفن شده به رودخانه یا آب نزدیک تر باشد به همان اندازه برد یا شعاع بیشتری میتوان هدف مورد نظر را ردیابی نمود.برد یا شعاع ردیاب در خاک های خشک خیلی افت میکند. میزان عمق ردیاب فلوریدا ۳۰۰۰ بیش از ۴۵ متر است.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم دوگانه ردیاب و اسکنر “ترمواسکن-مدل FS2008”

سه شنبه 24 تير 1399
16:58
کوروش

سیستم دوگانه ردیاب و اسکنر "ترمواسکن-مدل FS2008"

محصول شرکت OKM المان با ۲۵۰۰ مترمربع شعاع اسکن و ابعاد ۵۰متر در ۵۰ متر اسکن برداری شعاعی تا عمق ۵متر.سیستم ایده ال، سبک و کم حجم و دارای کامپیوتر کوچک سرخود جهت انالیز تصاویر اسکن.سیستمی چریکی با قیمتی مناسب.سیستم کارکرد دریافت و پردازش کننده قوی و امکان دریافت و پردازش اطلاعات بصورت تصویر سه بعدی.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

” اسکن مستر دوال DUAL2008 “

سه شنبه 24 تير 1399
16:57
کوروش

" اسکن مستر دوال DUAL2008 "

سیستم ردیاب و شش پراپ
” اسکن مستر دوال DUAL2008 ”
شعاع عملکرد ۵۰۰متر و عمق کاوش ۵ متر.سیستم کارکرد رادار الکترومغناطیس الکترواستاتیک. توانایی یونیزه کردن فلزات زیرزمین. دارای ۶ کانکتور (پراپ) مختلف جهت یونیزه کردن در مقطع شش ضلعی. شش پراپ قدرتمند جهت تاثیر نهایی فلز مدفون در محدوده تعیین شده شش ضلعی. دارای کلید چرخش سطح سیگنال فلزات.شارژ تا ۹ ساعت مداوم.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم ردیاب و چهار پراپ “اسکن مستر ۱۵۵۰ “

سه شنبه 24 تير 1399
16:56
کوروش

سیستم  "اسکن مستر 1550 "

شعاع عملکرد ۱۵۰۰ متر و عمق ۱۳ متر.سیستم کارکرد رادار مغناطیسی الکترواستاتیک. توانایی یونیزه کردن فلزات غیراهنی و املاح مزاحم.دارای ۴ کانکتور(پراپ زمینی) جهت کوبیدن در درون زمین و محور کردن چهار گوشه ان. دارای انتن های سبک جهت دریافت فرکانس شدید درونی زمین.تاییدکننده عالی جهت تایید فلز در محوطه چهار ضلعی موردنظر. کلید حساسیت زمین جهت کارکردن در کلیه شرایط از جمله زمینهای شوره زار و معدنی و رطوبتی. توانایی ارتباط از طریق سیگنال با فلز موردنظر. شارژ تا ۱۱ ساعت مداوم.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم مگنتومتر DML2000-XR

سه شنبه 24 تير 1399
16:55
کوروش

سیستم مگنتومتر DML2000-XR

فلز آهن در شکل گیری تمدن بشری سهم بسزای داشته است.کمتر جایی رامی توان تصور کرد که آثاری از آهن در آن نباشد.در تمامی سایت های باستانی و مقبره ها میتوان آثار و جای پایی از آهن را مشاهده کرد. سیستم مگنتومتر میتواند یکی از ابزارهای خیلی دقیق برای یافتن آهن باشد .عموما اشیا یافته شده ترکیبی از فلزاتی مانند مس-طلا و نقره -آهن در شکل ابزار جنگی – هفت جوش و غیره است و در کنار طلا میتوان فلزات دیگری را هم پیدا کرد . این جاست که استفاده از مگنتومتر اهمیت خود را به عنوان یکی از ملزومات ضروری نشان میدهد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم چهارپراپ(وزنه سنج) “کواتروفورس”

سه شنبه 24 تير 1399
16:53
کوروش

سیستم چهارپراپ(وزنه سنج) "کواتروفورس"

محصول شرکت گلددتکتورز یونان با ۲۵۰۰مترمربع محدوده کاوش و عمق ۳۵متر. از این سیستم میتوان در پیدا کردن فلزات و فضاهای خالی و اتاقکهای مخفی در عمق های زیاد استفاده کرد. کواتروفورس میتواند فلزات سطحی و کوچک را حذف نماید. با این سیستم میتوان سطح وسیعی را کاووش نمود. اساس کار کواتروفورس ارسال میزان معینی از جریان الکتریسته به داخل زمین از یک پراب به پراب دیگر است و بر اساس مقاومت خاک به صورت اهم نمایش داده میشود. در کل میتوان کواتروفورس را در تپه ها و مکان های که ممکن است گنجی در عمق زیاد دفن شده باشد و یا در عمق زیاد به دنبال تونل یا فضای خالی بود، بکار برد. کار کردن با چهار پراب کواتروفورس بسیار ساده و آسان است. در جهت های شش گانه میتوان زمین مورد کاووش را بررسی کرد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب “روسی”

سه شنبه 24 تير 1399
16:52
کوروش

ردیاب "روسی"

ردیابی آنتنی است که میتواند فلزاتی مانند طلا و نقره و فضای خالی را از فاصله دور ردیابی نماید.این ردیاب بر اساس دریافت سیگنال فلزات با ارزشی مانند طلا و نقره عمل مینماید. هر اندازه طلا یا نقره بیشتر در خاک بماند به همان اندازه میزان حساسیت و کارایی این ردیاب نیز افزایش می یابد. ردیاب روسی دارای قدرت تفکیک طلا و نقره و فضای خالی از سایر فلزات است.دارای دقت بالا در حذف سیگنال های فلزات ناخواسته مانند آهن و فرکانس های نزدیک به طلا یا نقره است. ردیاب روسی میتواند نقطه دقیق هدف را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص بدهد. این ردیاب بر خلاف سایر ردیاب ها قادر است طلا یا نقره مدفون در فضاهای خالی را تشخیص بدهد.دارای قدرت حذف کامل ذرات و آهن است. عدم نیاز با باطری و منبع تعذیه و شارژ.سبک و قابل حمل ردیاب روسی قادر است طلا و نقره و فضای خالی را از فاصله دور ردیابی نماید. برد وشعاع این ردیاب نیز مانند سایر ردیاب ها میتواند تحت تاثیر وزن و حجم فلز مورد نظر یا فضای خالی قرار بگیرد. یکی از فاکتور های خیلی اساسی و عمده در عمق و برد هر ردیابی مدت ماندگاری فلز موردنظر در خاک است.هر اندازه عنصری مانند طلا بیشتر در زیر خاک بماند به همان اندازه میتوان انتظار عمق و شعاع بیشتری را داشت. فلز در زیر خاک تحت تاثیر میدان معناطیس زمین میتواند فرکانس های با قدرت و توان بیشتری تولید نماید. میزان شدت و قدرت فرکانس منتشر شده از طلا یا سایر فلزات میتواند تاثیر مثبتی در گیرایی و کشش هر ردیابی داشته باشد. این ردیاب میتواند تا اندازه ای از خطای اپراتور چشم پوشی نماید. ترکیبی از ردیاب آنتنی با فلزیابی مانند جی پی ایکس ۵۰۰۰ میتواند نتیجه مناسب و بهتری داشته باشد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب دیجیتال ال.دی.ایکس

سه شنبه 24 تير 1399
16:51
کوروش

ردیاب دیجیتال ال.دی.ایکس

این ردیاب بیشترین تخصصش در طلایابی است. البته میتواند سایر فلزات غیر آهنی را هم پیدا نماید، ولی با قدرت و توان کمتری .برد و شعاع ردیاب ال دی ایکس تقریبا ۲۰ متر و عمق کاوش باتوجه به حجم و سایز طلای مورد نظر میتواند تا ۱۰متر متغیر باشد .بیشترین میزان عمق ال دی ایکس برای طلا میتواند تا ۱۰ متر باشد. با ال دی ایکس در صورتی که به درستی تنظیم شده باشد میتوان یه سکه طلا را از فاصله ۵ متری و عمق یک متری به راحتی پیدا نمود.ال دی ایکس در دو مدل تولید میشود.به دنبال نتایج مفید مدل اولیه و اقبال عمومی مهندسین داخلی به فکر کپی برداری و ساخت نمونه های ناکارایی ایرانی افتادند و اقدام به تولید انبوه نمودند. برای حل این موضوع شرکت سازنده اقدام به تولید مدل ال دی ایکس جدید با شکل و قیافه جدید کرد و نمونه های قبلی را از چرخه بازار حذف نمود.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم جئوفیزیکال “ماینر ۱۰۰۰ ای”

سه شنبه 24 تير 1399
16:50
کوروش

 سیستم جئوفیزیکال "ماینر 1000 ای"

سیستم جئوفیزیکال “ماینر ۱۰۰۰ ای”

محصول ترکیه با ۸مترعمق جهت فلزات. از سیستم جیوفیزیکال میتوان در پیدا کردن طلا و سایر فلزات و فضاهای خالی استفاده نمود.سیستم ماینر ۱۰۰۰ ای بر اساس تغییرات میدان مغناطیسی به دلیل وجود فلز و یا فضای خالی تشدید شده، عمل مینماید.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

دستگاه فلزیاب مادر لود لوکیتور محصول تریجرناو آمریکا

سه شنبه 24 تير 1399
16:48
کوروش

دستگاه فلزیاب مادر لود لوکیتور محصول تریجرناو آمریکا

  وقتی یک سیگنال فرکانس پایین قوی از طریق زمین و از یک پروب به پروب دیگر منتقل می گردد ، موج استفاده شده به یک حامل معروف است. دستگاه فلزیاب MOTHER LOAD LOCATOR فلزیاب Mother load دارای یک موج فرکانس پایین خاص است که مسافتهای زیادی را در زمین طی می کند. این موج ، کمترین مقاومت را در زمین احساس می کند. حرکت موج از بین فلزات گرانبها ساده تر است. اگر فلز یا هدف رسانا ، در خط سیر موج باشد ، با کمترین مقاومت در مسیرش مواجه خواهد شد. یک موج حامل قویتر ، به پروب گیرنده بر می گردد. وقتی این اتفاق می افتد ، لامپ پاسخ هدف ، در فلزیاب Mother load روشن و درخشان می شود. یک پاسخ اندازه گیری شده ،روی پانل کنترل فلزیاب Mother load نیز مشخص می گردد. با استفاده از این تکنولوژی ، کشفیات زیادی در یونان و مکزیک و فیلیپین و ایالات متحده انجام شده اند. تقریبا ۱۱۰۰متر مربع را پوشش می دهد. اندازه و شکل و عمق را تا ۴۰متری تعیین می کند. از طلایاب MOTHER LOAD LOCATOR میتوان برای یافتن گنج ها , تونل ها و حفرات , فلزات با ارزش و… همچنین برای یافتن آب و معادن زیرزمینی موجود در اعماق زیاد نیز استفاده کرد . فلزیاب ماددر لود لوکیتور با ارسال امواج الکتریکی به داخل زمین و گردش در آن این امکان را به اپراتور میدهد تا فلزات با ارزش مانند طلا و نقره و… را بیابد و با استفاده از تکنولوژی بکار رفته در آن میتوان اطلاعاتی از قبیل عمق فلز , جنس فلز , شکل فلز و ابعاد آنرا بدست آورد که این ویژگی برای یک اپراتور حرفه ای بسیار مورد اهمیت است که بداند فلز کشف شده از چه جنس و دارای چه ابعادی است . گنجیاب MOTHER LOAD LOCATOR میتواند در مدت زمان کم منطقه و محیط بزرگی را مورد کاوش و اسکن قرار دهد که تقریبا میتواند محدوده ای را تا ۱۱۰۰ متری پوشش دهد و با عمق کاوش دقیق ۴۰ متری خود میتواند فلزات با ارزش و مواد گرانبها را تا عمق چهل متری نشان دهد . از دیگر قابلیت های این ردیاب این است که دارای ۴ میله مسی محکم است که در خاک قرار میگیرد و شخص استفاده کننده میتواند بوسیله این میله ها میزان مقاومت خاک را در بین میله ها بدست آورد و برای بررسی های بعدی آنها را مورد استفاده قرار دهد . مطلب پیشنهادی دستگاه فلزیاب Cibola + فیلم دستگاه فلزیاب MOTHER LOAD LOCATOR دستگاه فلزیاب MOTHER LOAD LOCATOR وقتی یک سیگنال فرکانس پایین قوی از طریق زمین و از یک پروب به پروب دیگر منتقل شود , موج استفاده شده به عنوان حامل شناخته میشود که در این دستگاه از تکنولوژیی نظیر حامل کمک گرفته شده است و طرز کار این دستگاه به صورتی است که دستگاه دارای یک موج فرکانس پایین خاص است که مسافت های زیادی را میتواند در زمین طی کند , این موج کمترین مقاومت را در زمین احساس میکند . حرکت این موج در بین فلزات گرانبها آسان تر است بطوریکه اگر فلز یا هدف در مسیر عبور موج باشد با کمترین مقاومت در مسیرش مواجه میشود و از این طریق یک موج حامل قویتر به پروب دستگاه برمیگردد , وقتی این فرآیند ها انجام شد لامپی دردستگاه فلزیاب روشن و درخشان میشود و یک سری اطلاعات و داده ی اندازه گیری شده بر روی پانل دستگاه نمایش داده میشود و بدین وسیله اپراتور به وجود فلز یا هدف در زمین پی میبرد که با استفاده از این تکنولوژی و امکانات اهداف زیادی در کشور هایی همچون مکزیک , فیلیپین , ایالات متحده و … کشف شده است

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب ایونیک دی.سی.اچ۸۵

سه شنبه 24 تير 1399
16:47
کوروش

ردیاب ایونیک دی.سی.اچ85

ردیابی با شعاع عملکرد حدود ۵۰۰متر و عمق ۸متر. میتوان این ردیاب را در ردیف ردیاب های آیونیک طبقه بندی کرد . از خصوصیات ردیاب های آیونیک حساسیت آنها به طلا یا نقره ای است که حداقل بیش از ۳۵ سال در خاک مانده باشند. این دستگاه ردیاب قابلیت پیدا کردن طلا و نقره را دارا است که قابل انتخاب است. این سیستم میتواند سکه ای ۳سانتی متری از طلا را از فاصله ۳۵متری کشف نماید.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

دستگاه فلزیاب یوجی ۵۰ محصول دیپ فایندرز انگلستان

سه شنبه 24 تير 1399
16:46
کوروش

دستگاه فلزیاب یوجی ۵۰ محصول دیپ فایندرز انگلستان

جدیدترین محصول شرکت دیپ فایندرز ردیاب UG-50 است . دستگاه پرقدرت و منحصر به فرد برای یافتن انواع فلزات در عمق زیاد و فواصل دور. UG-50دستگاهی منحصر به فرد است که از جدیدترین متدهای آشکارسازی برای یافتن فلزات و گنجهای دفن شده استفاده میکند.به کارگیری سیستم فیلترینگ و حذف مواد زاید و حتی اهداف کوچک MINERAL ELIMINIATION که در نمونه محصولات قبلی این شرکت نیز استفاده شده در این سیستم هم استفاده شده است .علاوه بر این اضافه شدن ۲ مد فیلتر دیگر با نام های MFF فیلتر و SFF فیلتر به این دستگاه این سیستم را به ردیابی بی همتا تبدیل کرده که از تمامی سیستمهای ردیاب دنیا پیشی گرفته است.MFF به شما کمک میکند تا فرکانس های زاید مواد معدنی را حذف کنید و SFF فیلتر به شما کمک میکند تا فرکانسهای مشابه که کارهای ردیابها را مختل میکنند شناسایی و حذف کنید.استفاده همزمان از ۳ اوسیلاتور پر قدرت برای تجزیه و تحلیل دقیق هدف یکی دیگر از مزایای این سیستم است .قدرت دستگاه UG-50 تا اندازه ای تقویت شده است که به شما این امکان را میدهد تا گنجها و فلزات مدفون شده را تا شعاع ۸ کیلومتر و عمق ۵۰ متر جستجو کنید.در حال حاضر این سیستم به عنوان یک ردیاب قابل اطمینان در کاوشهای باستانی توسط باستان شناسان استفاده می شود. فلزیاب UG 50 فلزیاب UG 50 مزایای UG-50: استفاده همزمان از ۳ اوسلاتور برای شناسایی دقیقتر هدف استفاده از اوسلاتورهای DDS با دقت هزارم هرتز عمق نفوذ ۵۰متر و شعاع ۸کیلومتر مد فیلترینگ MFF فیلتر برای حذف مواد معدنی مد فیلترینگ SFF فیلتر برای حذف فرکانسهای مشابه. سیستم حدف مواد mineral elimination دارای منوی مجزا و قابلیت انتخاب نوع فیلتر نشان دهنده ارسال امواج در ال سی دی به صورت راداری گراند بالانس دیجیتال برای تطبیق سیستم با محیط ال سی دی گرافیکی نشاندهنده وضعیت باطری و کنترل هوشمند باطری باطری قابل شارژ با کارایی بیش از ۱۵ ساعت مداوم انتهای جستجوگر سیگنال چند تکه باکس ضد ضربه و ضد آب دفترچه آموزشی ۱ سال گارانتی

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

دستگاه فلزیاب تروو آلتیمیت محصول دیپ‌فایندرز انگستان

سه شنبه 24 تير 1399
16:44
کوروش

دستگاه فلزیاب تروو آلتیمیت محصول دیپ‌فایندرز انگستان

این سیستم نمونه پیشرفته نسل جدید میباشد که از لحاظ قدرت و امکانات ارتقا یافته است.در این سیستم مجموعه بوست سیگنال تقویت شده و قدرت دستگاه را به مراتب بیشتر از قبل نموده است.افزایش سطح فیلترینگ،افزایش قدرت توربو سیگنال و افزایش تعداد فلزات انتخابی از مزایای چشم گیر این سیستم میباشد. شما با این سیستم قادر خواهید بود کوچکترین اهداف را با دقت بیشتر و در دورترین نقاط آشکار کنید. دستگاه تراو اولتیمت میتواند در حال حاضر به عنوان ابزاری کارآمد و موثر برای باستان شناسان در حفاری های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بی شک نمیتوان در حال حاضر سیستمی را پیدا کرد که قابل مقایسه با تراو اولتیمت را باشد.اگر به دنبال ابزاری مفید با کارایی و دقت زیاد هستید ما به شما این سیستم را معرفی میکنیم. دستگاه ردیاب فلزیاب Trove Ultimate ویژگی ها: عمق نفوذ ۶۰ متر شعاع عملکرد ۸ کیلومتر استفاده از سیستم قدرتمند بوست سیگنال برای حذف ذرات و افزایش چند برابری قدرت اصلی دستگاه استفاده از سیستم توربو سیگنال برای بالابردن قدرت سیگنال اصلی استفاده ازجدیدترین میکروپرسسور برای تولید سیگنال هدف با دقت بیشتر ارسال همزمان چند سیگنال برای آنالیز بهتر و دقیقتر هدف ارسال امواج به صورت الکترومغناطیس و مکانیکی نشانگر قدرت خروجی دستگاه به صورت گرافیکی در نمایشگر دیجیتال کنترل قدرت سیستم بوست پاور به صورت دستی گراند بالانس دیجیتال برای تطبیق سیستم با محیط جستجو قابلیت انتخاب چهار نوع فلز طلا، نقره،برنز ،مس قدرت تفکیک انواع فلزات مانند طلا ، نقره ، برنز ،مس دارای ۵ سطح فیلترینگ باتری لیتیوم آیون با بیش از ۸ ساعت کارکرد مداوم نشان دهنده وضعیت باتری و سیستم کنترل هوشمند باتری نشانگر انتقال سیگنال به زمین نمایشگر گرافیکی دیجیتال برای استفاده آسان در شب و نقاط کم نور استفاده از آنتن های جستجوگر چند تکه برای استفاده آسانتر کاربر باکس ضد آب و ضد ضربه کیف لوازم جانبی دوسال گارانتی دفترچه راهنما

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب صوتی “بی.ار-گلد استپ”

سه شنبه 24 تير 1399
16:43
کوروش

ردیاب صوتی و تعیین عمق دقیق "بی.ار-گلد استپ"

محصول امریکا با ۱۰۰۰متر قدرت شعاع زنی و ۳۰متر عمق.
از جمله خصوصیات مهم این ردیاب داشتن سنسور مخصوص صوت جهت فلز طلا و الیاژهای ارزشمند بهمراه سنسور تونل و فضاهای خالی. داشتن سنسور ویژه نمایش عمق دقیق هدف مورد نظر. تفکیک الیاژها و همچنین ردیابی عالی از فواصل دور.قابلیت کارکرد در انواع شرایط محیطی و اب و هوایی.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب “وی-ار۱۰۰۰بی”

سه شنبه 24 تير 1399
16:42
کوروش

ردیاب “مگا ال.دی.ار”

سه شنبه 24 تير 1399
16:41
کوروش

سیستم فلزیاب تی.ام۸۰۸

سه شنبه 24 تير 1399
16:40
کوروش

سیستم فلزیاب تی.ام808

با عمق حداکثر ۳متر.این فلزیاب قطعات مدفون شده بزرگ را در عمق ۲۰فوت می یابد. دارای دو مد “Cave” برای تونل ها، حفره ها و دیوار ها و همچنین مد “Metal” برای کاوش قطعات بزرگ مثل تانک ها، ابزارآلات، تجهیزات و غیره.. و مدار پیشرفته “Pro” برای افزایش عمق و حساسیت. کنترل بالانس سیگنال که سیگنال رسیده را تنظیم می کند (حتی در زمین های مغناطیسی). بالانس قابل تنظیم که هدف را حتی در زمینهای مغناطیسی در عمق می یابد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

سیستم پین پوینتر ماکرو

سه شنبه 24 تير 1399
16:39
کوروش

سیستم پین پوینتر ماکرو
محصول شرکت ماکرو. از این سیستم در پیدا کردن فلزات کوچک و ریز استفاده میشود و به عنوان مکملی با فلزیاب ها مورد استفاده قرار میگیرد. از این سیستم در داخل آب و خشکی میتوان استفاده کرد. در سوراخ ها و حفره ها میتوان از آن استفاده کرد. با قابلیت کار در هر شرایط آب و هوایی و کم وزیاد کردن حساسیت جهت پیشبرد بهتر کاوش. دارای فلش لایت است که نقطه مورد نظر را روشن مینماید و به راحتی میتوان هدف را مشاهده نمود. در این سیستم با سه حالت میتوان از وجود فلز مطلع شد:
۱-به صورت صوتی
۲-به صورت ویبره
۳-به صورت ویبره و با صوت.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب آی.کی.اس

سه شنبه 24 تير 1399
16:37
کوروش

ردیاب آی.کی.اس

با شعاع ۸۰۰متر و عمق ۱۴متر. ردیابی حرفه ای جهت یافتن فلزات ارزشمند مانند طلا، نقره، مس و حتی الماس، تونل و فضاهای خالی. این ردیاب در تست زمینی یک ورقه اهن به ابعاد ۲۰۰در۲۰۰ سانتی و به ضخامت یک سانتی متر رو از فاصله دور و عمق ۱۴متری براحتی پوشش میدهد. قابلیت سرعت پردازش خوب و مسیریابی دقیق از مزایای این سیستم میباشد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب

ردیاب “دی.دی.اس.ال۶ اف.سی”

سه شنبه 24 تير 1399
16:36
کوروش

ردیاب "دی.دی.اس.ال6 اف.سی"

شعاع ۲۰۰۰متر و عمق ۴۰متر. این سیستم برای ردیابی فلزاتی مانند طلا، نقره و مس که مدت زیادی در خاک ماندگار بوده اند عالیست.در این ردیاب این امکان به اپراتور داده میشود تا طلا را در عیارهای متفاوتی جستجو نماید. عملکرد سیستم کاملا توسط پردازشگر قوی کنترل و هدایت میشود. در هر نوع زمینی و با هر نوع خاکی قابلیت تنظیم و تصحیح فرکانس وجود دارد. افراد مختلفی با سطوح مختلف یادگیری میتوانند نتایج متفاوت بدست اورند.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


موضوعات مرتبط: دستگاه های ردیاب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد
به وبلاگ من خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فلزیاب نانو بازرگان است. || طراح قالب avazak.ir